KwaliteitBij De Leystroom staat kwaliteit van zorg centraal. De klant en zijn/haar zorgvraag zijn leidend; al het werk wat uitgevoerd wordt moet uiteindelijk ten doel hebben dat onze bewoners en thuiszorg cliënten tevreden zijn en blijven. De Leystroom heeft in oktober 2018 het Gouden keurmerk PREZO VVT behaald. Uniek aan dit keurmerk is dat de tevredenheid van onze bewoners en cliënten bepalend is voor het behalen van dit keurmerk. We houden de lijnen graag kort; in onze kleine organisatie is er altijd aandacht voor verbetersuggesties. Verbetersuggesties worden ook actief uitgevraagd door middel van clienttevredenheidsonderzoeken. De uitkomsten hiervan, evenals alle andere zaken die in de organisatie spelen worden frequent besproken met de cliëntenraad, die een stevige positie inneemt in de organisatie.
Wat is PREZO?PREZO staat voor PREstatie ZOrg. Dit is het kwaliteitssysteem dat speciaal is ontwikkeld voor de zorgsector. Een PREZO-kwaliteitssysteem ondersteunt organisaties en professionals bij het behalen van prestaties gericht op interne kwaliteitsverbetering en vanuit cliëntperspectief. Kwaliteit van leven staat daarbij steeds centraal. De organisaties die bij Perspekt (de organisatie achter PREZO) een keurmerk behaald hebben, worden opgenomen in het keurmerkregister.
|
Stichting De LeystroomLage Kant 60-62-64 Tel. 076 522 51 50 | Toch niet gevonden wat u zocht? |